PMY201U Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

14.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri YönetimiPMY201UIII.YARIYIL0+06.0
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarGiriş
2. HaftalarMüşteri İlişkileri Kavram ve Özellikleri
3. HaftalarMüşteri İlişkileri Kavram ve Özellikleri
4. HaftalarMüşterilerle İletişim Kurma
5. HaftalarMüşterilerle İletişim Kurma
6. HaftalarMüşteri Hizmeti ve Hizmet Kalitesi
7. HaftalarMüşteri Tatmini, Sadakati ve Elde Tutma
8. HaftalarCRM Programları ve Uygulama
9. HaftalarMüşteri Şikayet Yönetimi
10. HaftalarMüşteri Şikayet Yönetimi
11. HaftalarMüşteri İlişkilerinin Ölçülmesi
12. HaftalarMüşteri İlişkilerinin Ölçülmesi
13. HaftalarMüşteri Odaklı Örgüt Kültürü
14. HaftalarMüşteri Odaklı Örgüt Kültürü

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.