Açıköğretim Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi | PMY201U | III.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Giriş |
2. Haftalar | Müşteri İlişkileri Kavram ve Özellikleri |
3. Haftalar | Müşteri İlişkileri Kavram ve Özellikleri |
4. Haftalar | Müşterilerle İletişim Kurma |
5. Haftalar | Müşterilerle İletişim Kurma |
6. Haftalar | Müşteri Hizmeti ve Hizmet Kalitesi |
7. Haftalar | Müşteri Tatmini, Sadakati ve Elde Tutma |
8. Haftalar | CRM Programları ve Uygulama |
9. Haftalar | Müşteri Şikayet Yönetimi |
10. Haftalar | Müşteri Şikayet Yönetimi |
11. Haftalar | Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi |
12. Haftalar | Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi |
13. Haftalar | Müşteri Odaklı Örgüt Kültürü |
14. Haftalar | Müşteri Odaklı Örgüt Kültürü |