PMY201U Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

14.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi PMY201U III.YARIYIL 0+0 6.0
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Giriş
2. Haftalar Müşteri İlişkileri Kavram ve Özellikleri
3. Haftalar Müşteri İlişkileri Kavram ve Özellikleri
4. Haftalar Müşterilerle İletişim Kurma
5. Haftalar Müşterilerle İletişim Kurma
6. Haftalar Müşteri Hizmeti ve Hizmet Kalitesi
7. Haftalar Müşteri Tatmini, Sadakati ve Elde Tutma
8. Haftalar CRM Programları ve Uygulama
9. Haftalar Müşteri Şikayet Yönetimi
10. Haftalar Müşteri Şikayet Yönetimi
11. Haftalar Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi
12. Haftalar Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi
13. Haftalar Müşteri Odaklı Örgüt Kültürü
14. Haftalar Müşteri Odaklı Örgüt Kültürü

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.