HİT401U Halkla İlişkiler Kampanya Analizi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

29.05.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Kampanya Analizi dersi bir çok bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. Kampanya Analizi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve bulunmamaktadır.

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi HİT401U III.YARIYIL 0+0 6.0
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Halkla İlişkiler Kampanya Analizi Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Halkla İlişkiler Kampanyası Planlama
2. Haftalar Halkla İlişkiler Kampanyası Planlama
3. Haftalar Durum Analizi
4. Haftalar Durum analizi
5. Haftalar Hedefler
6. Haftalar Hedefler
7. Haftalar Hedef Kitle
8. Haftalar Mesaj ve Medya Stratejileri
9. Haftalar Mesaj ve Medya Stratejileri
10. Haftalar Etkinlik Stratejileri
11. Haftalar Etkinlik Stratejileri
12. Haftalar Uygulama Planları
13. Haftalar Uygulama Planları
14. Haftalar Halkla İlişkiler Kampanyalarının Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.