HİT401U Halkla İlişkiler Kampanya Analizi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

29.05.2020
56
A+
A-

Açıköğretim Halkla İlişkiler Kampanya Analizi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Halkla İlişkiler Kampanya Analizi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Halkla İlişkiler Kampanya Analizi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Halkla İlişkiler Kampanya AnaliziHİT401UIII.YARIYIL0+06.0
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Halkla İlişkiler Kampanya Analizi Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarHalkla İlişkiler Kampanyası Planlama
2. HaftalarHalkla İlişkiler Kampanyası Planlama
3. HaftalarDurum Analizi
4. HaftalarDurum analizi
5. HaftalarHedefler
6. HaftalarHedefler
7. HaftalarHedef Kitle
8. HaftalarMesaj ve Medya Stratejileri
9. HaftalarMesaj ve Medya Stratejileri
10. HaftalarEtkinlik Stratejileri
11. HaftalarEtkinlik Stratejileri
12. HaftalarUygulama Planları
13. HaftalarUygulama Planları
14. HaftalarHalkla İlişkiler Kampanyalarının Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.