ÇMH203U Çağrı Merkezinde Hizmet Ders Notları ve Çıkmış Sorular

12.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Çağrı Merkezinde Hizmet dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezinde Hizmet” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Çağrı Merkezinde Hizmet dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezinde Hizmet dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Çağrı Merkezinde Hizmet ÇMH203U III.YARIYIL 0+0 6.0
Çağrı Merkezinde Hizmet Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Çağrı Merkezinde Hizmet Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Hizmet Odaklı Yaklaşımın Temelleri
2. Haftalar Telefonda Etkili İletişim
3. Haftalar Değişim Yönetimi
4. Haftalar Değişim Yönetimi
5. Haftalar Takım Çalışması
6. Haftalar Stres ve Öfke Kontrolü
7. Haftalar Stres ve Öfke Kontrolü
8. Haftalar Müşteri Profilleri ve Davranış Tarzları
9. Haftalar Telefonda Profesyonel Davranış
10. Haftalar Telefonda Profesyonel Davranış
11. Haftalar Problem Çözme Teknikleri ve Karar Verme
12. Haftalar Problem Çözme Teknikleri ve Karar Verme

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.