ÇMH203U Çağrı Merkezinde Hizmet Ders Notları ve Çıkmış Sorular

12.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Çağrı Merkezinde Hizmet dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezinde Hizmet” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Çağrı Merkezinde Hizmet dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezinde Hizmet dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Çağrı Merkezinde HizmetÇMH203UIII.YARIYIL0+06.0
Çağrı Merkezinde Hizmet Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Çağrı Merkezinde Hizmet Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarHizmet Odaklı Yaklaşımın Temelleri
2. HaftalarTelefonda Etkili İletişim
3. HaftalarDeğişim Yönetimi
4. HaftalarDeğişim Yönetimi
5. HaftalarTakım Çalışması
6. HaftalarStres ve Öfke Kontrolü
7. HaftalarStres ve Öfke Kontrolü
8. HaftalarMüşteri Profilleri ve Davranış Tarzları
9. HaftalarTelefonda Profesyonel Davranış
10. HaftalarTelefonda Profesyonel Davranış
11. HaftalarProblem Çözme Teknikleri ve Karar Verme
12. HaftalarProblem Çözme Teknikleri ve Karar Verme

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.