ÇMH102U Çağrı Merkezi Yönetimi 2 Ders Notları ve Çıkmış Sorular

12.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Çağrı Merkezi Yönetimi II dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezi Yönetimi II” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Çağrı Merkezi Yönetimi II dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Yönetimi II dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Çağrı Merkezi Yönetimi II ÇMH102U II.YARIYIL 0+0 6.0
Çağrı Merkezi Yönetimi II Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Çağrı Merkezi Yönetimi II Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Çağrı Merkezinde Teknoloji Yönetimi – I
2. Haftalar Çağrı Merkezinde Teknoloji Yönetimi – I
3. Haftalar Çağrı Merkezinde Teknoloji Yönetimi – II
4. Haftalar Çağrı Merkezinde Teknoloji Yönetimi – II
5. Haftalar Çağrı Merkezinde Kalite Yönetimi
6. Haftalar Çağrı Merkezinde Kalite Yönetimi
7. Haftalar Çağrı Merkezinde Bilgi Yönetimi
8. Haftalar Çağrı Merkezinde Bilgi Yönetimi
9. Haftalar Çağrı Merkezinde İnsan Kaynakları Yönetimi – I
10. Haftalar Çağrı Merkezinde İnsan Kaynakları Yönetimi – I
11. Haftalar Çağrı Merkezinde İnsan Kaynakları Yönetimi – II
12. Haftalar Çağrı Merkezinde İnsan Kaynakları Yönetimi – II

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.