ÇMH102U Çağrı Merkezi Yönetimi 2 Ders Notları ve Çıkmış Sorular

12.08.2020
A+
A-

Açıköğretim Çağrı Merkezi Yönetimi II dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezi Yönetimi II” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Çağrı Merkezi Yönetimi II dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Yönetimi II dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Çağrı Merkezi Yönetimi IIÇMH102UII.YARIYIL0+06.0
Çağrı Merkezi Yönetimi II Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Çağrı Merkezi Yönetimi II Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarÇağrı Merkezinde Teknoloji Yönetimi – I
2. HaftalarÇağrı Merkezinde Teknoloji Yönetimi – I
3. HaftalarÇağrı Merkezinde Teknoloji Yönetimi – II
4. HaftalarÇağrı Merkezinde Teknoloji Yönetimi – II
5. HaftalarÇağrı Merkezinde Kalite Yönetimi
6. HaftalarÇağrı Merkezinde Kalite Yönetimi
7. HaftalarÇağrı Merkezinde Bilgi Yönetimi
8. HaftalarÇağrı Merkezinde Bilgi Yönetimi
9. HaftalarÇağrı Merkezinde İnsan Kaynakları Yönetimi – I
10. HaftalarÇağrı Merkezinde İnsan Kaynakları Yönetimi – I
11. HaftalarÇağrı Merkezinde İnsan Kaynakları Yönetimi – II
12. HaftalarÇağrı Merkezinde İnsan Kaynakları Yönetimi – II

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.