Açıköğretim Mağaza Atmosferi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Mağaza Atmosferi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Mağaza Atmosferi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Mağaza Atmosferi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Mağaza Atmosferi | PMY203U | III.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Mağaza Atmosferi Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Mağaza Atmosferi Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Giriş |
2. Haftalar | Kimlik ve imajın ışığında mağaza atmosferi ve etkileri |
3. Haftalar | Kimlik ve imajın ışığında mağaza atmosferi ve etkileri (devam) |
4. Haftalar | Mağazanın dış tasarım ve vitrin düzenlemesi |
5. Haftalar | Mağazanın dış tasarım ve vitrin düzenlemesi (devam) |
6. Haftalar | Mağaza içi düzenlemeler ve ürünlerin sergilenmesi |
7. Haftalar | Mağazalarda dekorasyon malzemeleri, ışık, işaret, ve satın alma noktası malzemelerinin kullanımı |
8. Haftalar | Mağaza atmosferindeki koku,tat, dokunma ve hissetme ile ilgili faktörler |
9. Haftalar | Mağaza atmosferindeki koku, tat, dokunma ve hissetme ile ilgili faktörler (devam) |
10. Haftalar | Mağazalarda renk ve müzik kullanımı ve insan faktörü |
11. Haftalar | Mağazalarda renk ve müzik kullanımı ve insan faktörü (devam) |
12. Haftalar | Mağaza içi yerleşim düzeni |
13. Haftalar | Mağaza içi yerleşim düzeni (devam) |
14. Haftalar | Sanal mağazalarda atmosfer |