PMY203U Mağaza Atmosferi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

14.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Mağaza Atmosferi dersi bir çok bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Mağaza Atmosferi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve bulunmamaktadır.

Mağaza Atmosferi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Mağaza Atmosferi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Mağaza Atmosferi PMY203U III.YARIYIL 0+0 6.0
Mağaza Atmosferi Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Mağaza Atmosferi Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Giriş
2. Haftalar Kimlik ve imajın ışığında mağaza atmosferi ve etkileri
3. Haftalar Kimlik ve imajın ışığında mağaza atmosferi ve etkileri (devam)
4. Haftalar Mağazanın dış tasarım ve vitrin düzenlemesi
5. Haftalar Mağazanın dış tasarım ve vitrin düzenlemesi (devam)
6. Haftalar Mağaza içi düzenlemeler ve ürünlerin sergilenmesi
7. Haftalar Mağazalarda dekorasyon malzemeleri, ışık, işaret, ve satın alma noktası malzemelerinin kullanımı
8. Haftalar Mağaza atmosferindeki koku,tat, dokunma ve hissetme ile ilgili faktörler
9. Haftalar Mağaza atmosferindeki koku, tat, dokunma ve hissetme ile ilgili faktörler (devam)
10. Haftalar Mağazalarda renk ve müzik kullanımı ve insan faktörü
11. Haftalar Mağazalarda renk ve müzik kullanımı ve insan faktörü (devam)
12. Haftalar Mağaza içi yerleşim düzeni
13. Haftalar Mağaza içi yerleşim düzeni (devam)
14. Haftalar Sanal mağazalarda atmosfer

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.