Açıköğretim Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık | MAİ208U | VIII.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Reklam Yazarlığı ve Yaratıcılık |
2. Haftalar | Reklam Yazarlığı ve Yaratıcılık |
3. Haftalar | Yaratıcı Strateji |
4. Haftalar | Yaratıcı Strateji |
5. Haftalar | Yaratıcı Fikir Kavramı ve Yaratıcı Fikrin Bulunması |
6. Haftalar | Yaratıcı Fikir Kavramı ve Yaratıcı Fikrin Bulunması |
7. Haftalar | Görsel-Sözel Metafor Kullanımı |
8. Haftalar | Basılı Mecra İçin Reklam Yazmak |
9. Haftalar | Basılı Mecra İçin Reklam Yazmak |
10. Haftalar | Görsel-İşitsel Mecra İçin Reklam Yazmak |
11. Haftalar | Görsel-İşitsel Mecra İçin Reklam Yazmak |
12. Haftalar | Dijital Mecrada Reklam Yazmak |
13. Haftalar | Dijital Mecrada Reklam Yazmak |
14. Haftalar | Yaratıcı Fikrin sunulması |