MAİ208U Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Ders Notları ve Çıkmış Sorular

29.05.2020
44
A+
A-

Açıköğretim Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Reklamda Yaratıcılık ve YazarlıkMAİ208UVIII.YARIYIL0+06.0
Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarReklam Yazarlığı ve Yaratıcılık
2. HaftalarReklam Yazarlığı ve Yaratıcılık
3. HaftalarYaratıcı Strateji
4. HaftalarYaratıcı Strateji
5. HaftalarYaratıcı Fikir Kavramı ve Yaratıcı Fikrin Bulunması
6. HaftalarYaratıcı Fikir Kavramı ve Yaratıcı Fikrin Bulunması
7. HaftalarGörsel-Sözel Metafor Kullanımı
8. HaftalarBasılı Mecra İçin Reklam Yazmak
9. HaftalarBasılı Mecra İçin Reklam Yazmak
10. HaftalarGörsel-İşitsel Mecra İçin Reklam Yazmak
11. HaftalarGörsel-İşitsel Mecra İçin Reklam Yazmak
12. HaftalarDijital Mecrada Reklam Yazmak
13. HaftalarDijital Mecrada Reklam Yazmak
14. HaftalarYaratıcı Fikrin sunulması

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.