MAİ208U Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Ders Notları ve Çıkmış Sorular

29.05.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık MAİ208U VIII.YARIYIL 0+0 6.0
Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Reklamda Yaratıcılık ve Yazarlık Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Reklam Yazarlığı ve Yaratıcılık
2. Haftalar Reklam Yazarlığı ve Yaratıcılık
3. Haftalar Yaratıcı Strateji
4. Haftalar Yaratıcı Strateji
5. Haftalar Yaratıcı Fikir Kavramı ve Yaratıcı Fikrin Bulunması
6. Haftalar Yaratıcı Fikir Kavramı ve Yaratıcı Fikrin Bulunması
7. Haftalar Görsel-Sözel Metafor Kullanımı
8. Haftalar Basılı Mecra İçin Reklam Yazmak
9. Haftalar Basılı Mecra İçin Reklam Yazmak
10. Haftalar Görsel-İşitsel Mecra İçin Reklam Yazmak
11. Haftalar Görsel-İşitsel Mecra İçin Reklam Yazmak
12. Haftalar Dijital Mecrada Reklam Yazmak
13. Haftalar Dijital Mecrada Reklam Yazmak
14. Haftalar Yaratıcı Fikrin sunulması

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.