Açıköğretim Reklam Kampanya Analizi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Reklam Kampanya Analizi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Reklam Kampanya Analizi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Reklam Kampanya Analizi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Reklam Kampanya Analizi | HİT404U | VIII.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Reklam Kampanya Analizi Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Reklam Kampanya Analizi Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Reklam Kamapanya Süreci |
2. Haftalar | Reklam Kamapanya Süreci |
3. Haftalar | Durum Analizi |
4. Haftalar | Durum Analizi |
5. Haftalar | Pazarlama İletişim Stratejisinin Geliştirilmesi |
6. Haftalar | Pazarlama İletişim Stratejisinin Geliştirilmesi |
7. Haftalar | Yaratıcı Stratejinin Geliştirilme ve Uygulama Aşaması |
8. Haftalar | Diğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması |
9. Haftalar | Diğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması |
10. Haftalar | Medya Stratejisi ve Amaçlarının Belirlenmesi |
11. Haftalar | Medya Stratejisi ve Amaçlarının Belirlenmesi |
12. Haftalar | Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi |
13. Haftalar | Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi |
14. Haftalar | Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü |