HİT404U Reklam Kampanya Analizi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

29.05.2020
142
A+
A-

Açıköğretim Reklam Kampanya Analizi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Reklam Kampanya Analizi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Reklam Kampanya Analizi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Reklam Kampanya Analizi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Reklam Kampanya AnaliziHİT404UVIII.YARIYIL0+06.0
Reklam Kampanya Analizi Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Reklam Kampanya Analizi Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarReklam Kamapanya Süreci
2. HaftalarReklam Kamapanya Süreci
3. HaftalarDurum Analizi
4. HaftalarDurum Analizi
5. HaftalarPazarlama İletişim Stratejisinin Geliştirilmesi
6. HaftalarPazarlama İletişim Stratejisinin Geliştirilmesi
7. HaftalarYaratıcı Stratejinin Geliştirilme ve Uygulama Aşaması
8. HaftalarDiğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması
9. HaftalarDiğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması
10. HaftalarMedya Stratejisi ve Amaçlarının Belirlenmesi
11. HaftalarMedya Stratejisi ve Amaçlarının Belirlenmesi
12. HaftalarReklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi
13. HaftalarReklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi
14. HaftalarYeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.