HİT404U Reklam Kampanya Analizi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

29.05.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Reklam Kampanya Analizi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Reklam Kampanya Analizi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Reklam Kampanya Analizi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Reklam Kampanya Analizi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Reklam Kampanya Analizi HİT404U VIII.YARIYIL 0+0 6.0
Reklam Kampanya Analizi Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Reklam Kampanya Analizi Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Reklam Kamapanya Süreci
2. Haftalar Reklam Kamapanya Süreci
3. Haftalar Durum Analizi
4. Haftalar Durum Analizi
5. Haftalar Pazarlama İletişim Stratejisinin Geliştirilmesi
6. Haftalar Pazarlama İletişim Stratejisinin Geliştirilmesi
7. Haftalar Yaratıcı Stratejinin Geliştirilme ve Uygulama Aşaması
8. Haftalar Diğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması
9. Haftalar Diğer Pazarlama İletişimlerinin Planlanması
10. Haftalar Medya Stratejisi ve Amaçlarının Belirlenmesi
11. Haftalar Medya Stratejisi ve Amaçlarının Belirlenmesi
12. Haftalar Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi
13. Haftalar Reklam Kampanyasının Etkinliğinin Analizi
14. Haftalar Yeni Medya Ortamında Reklamcılığın Dönüşümü

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.