Açıköğretim Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları | MAİ206U | IV.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Marka İletişimi ve Tasarımı |
2. Haftalar | Marka İletişimi ve Tasarımı |
3. Haftalar | Marka İletişimi ve Görsel İletişim |
4. Haftalar | Marka İletişimi ve Görsel İletişim |
5. Haftalar | Marka İletişimi Tasarımında Kurumsal Kimlik |
6. Haftalar | Marka İletişimi Uygulamalarında Yaratıcı Düşünce,Yapım Tarzları ve Formatları |
7. Haftalar | Marka İletişimi Uygulamalarında Yaratıcı Düşünce,Yapım Tarzları ve Formatları |
8. Haftalar | Marka İletişimi Uygulamalarında Gazete ve Dergi |
9. Haftalar | Marka İletişimi Uygulamalarında Gazete ve Dergi |
10. Haftalar | Marka İletişimi Uygulamalarında Radyo ve Televizyon |
11. Haftalar | Marka İletişimi Uygulamalarında Radyo ve Televizyon |
12. Haftalar | Marka İletişimi Uygulamalarında Açıkhava, Satış Yeri Reklam Uygulamaları (P.O.P.), Doğrudan Postalama, Sinema, Sponsorluk ve Fuar |
13. Haftalar | Marka İletişimi Tasarım ve Uygulamaları |
14. Haftalar | Marka İletişimi Tasarım ve Uygulamaları |