Açıköğretim Marka İletişim Kampanyaları dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Marka İletişim Kampanyaları” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Marka İletişim Kampanyaları dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Marka İletişim Kampanyaları dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Marka İletişim Kampanyaları | MAİ204U | IV.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Marka İletişim Kampanyaları Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Marka İletişim Kampanyaları Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Marka İletişiminde Kampanya Süreci |
2. Haftalar | Marka İletişiminde Kampanya Süreci |
3. Haftalar | Örneklerle Marka İletişiminde Global ve Global Kampanyalar (PR-Reklam) |
4. Haftalar | Örneklerle Marka İletişiminde Global ve Global Kampanyalar (PR-Reklam) |
5. Haftalar | Marka İletişiminde Halkla İlişkiler, Kriz ve Konu Yönetimi, Lobi Faaliyetleri ve İtibar Yönetimi |
6. Haftalar | Marka İletişiminde Halkla İlişkiler, Kriz ve Konu Yönetimi, Lobi Faaliyetleri ve İtibar Yönetimi |
7. Haftalar | Siyasal İletişim Kampanyaları |
8. Haftalar | Siyasal İletişim Kampanyaları |
9. Haftalar | Marka İletişiminde Satış Geliştirme Kampanyaları ve Fuarlar |
10. Haftalar | Marka İletişiminde Yeni Eğilimler |
11. Haftalar | Marka İletişiminde Yeni Eğilimler |
12. Haftalar | Marka İletişimi Kampanyalarının Yayın ve Yapım Bütçesi, Sunum Teknikleri |
13. Haftalar | Marka İletişim Kampanyalarının Değerlendirilmesi Denetim,Yasal Etik Konular |
14. Haftalar | Marka İletişim Kampanyalarının Değerlendirilmesi Denetim,Yasal Etik Konular |