İLT206U Dijital İletişim ve Yeni Medya Ders Notları ve Çıkmış Sorular

13.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Dijital İletişim ve Yeni Medya dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Dijital İletişim ve Yeni Medya” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Dijital İletişim ve Yeni Medya dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Dijital İletişim ve Yeni Medya dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Dijital İletişim ve Yeni Medya İLT206U IV.YARIYIL 0+0 6.0
Dijital İletişim ve Yeni Medya Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Dijital İletişim ve Yeni Medya Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Yeni İletişim Teknolojilerinin Gelişimi
2. Haftalar Değişim Aracı Olarak Yeni Medya
3. Haftalar Değişim Aracı Olarak Yeni Medya
4. Haftalar Yeni Medya Kullanımının Etkileri
5. Haftalar Yeni Medya Kullanımının Etkileri
6. Haftalar Sosyal Medya Platformları
7. Haftalar Sosyal Medya Platformları
8. Haftalar Sosyal Medyada Etkileşim
9. Haftalar Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim
10. Haftalar Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim
11. Haftalar Sosyal Medyada Marka Yönetimi
12. Haftalar Sosyal Medyada Marka Yönetimi
13. Haftalar Küreselleşme ve Sosyal Medya Uygulamaları
14. Haftalar Küreselleşme ve Sosyal Medya Uygulamaları

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.