Açıköğretim Dijital İletişim ve Yeni Medya dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Dijital İletişim ve Yeni Medya” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Dijital İletişim ve Yeni Medya dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Dijital İletişim ve Yeni Medya dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Dijital İletişim ve Yeni Medya | İLT206U | IV.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Dijital İletişim ve Yeni Medya Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Dijital İletişim ve Yeni Medya Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Yeni İletişim Teknolojilerinin Gelişimi |
2. Haftalar | Değişim Aracı Olarak Yeni Medya |
3. Haftalar | Değişim Aracı Olarak Yeni Medya |
4. Haftalar | Yeni Medya Kullanımının Etkileri |
5. Haftalar | Yeni Medya Kullanımının Etkileri |
6. Haftalar | Sosyal Medya Platformları |
7. Haftalar | Sosyal Medya Platformları |
8. Haftalar | Sosyal Medyada Etkileşim |
9. Haftalar | Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim |
10. Haftalar | Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim |
11. Haftalar | Sosyal Medyada Marka Yönetimi |
12. Haftalar | Sosyal Medyada Marka Yönetimi |
13. Haftalar | Küreselleşme ve Sosyal Medya Uygulamaları |
14. Haftalar | Küreselleşme ve Sosyal Medya Uygulamaları |