Açıköğretim Küresel Pazarlama dersi açıköğretim derslerinden bir tanesidir. “Küresel Pazarlama” dersi 4 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Küresel Pazarlama dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Küresel Pazarlama dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Küresel Pazarlama | PZL402U | VIII.YARIYIL | 0+0 | 4.0 |
Küresel Pazarlama Analizi Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Küresel Pazarlama Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
---|---|
1. hafta | Küresel Pazarlama: Temel Kavramlar ve Kapsamı |
2. hafta | Küresel Pazarlama: Temel Kavramlar ve Kapsamı-II |
3. hafta | Küresel Pazarlamayı Etkileyen Ekonomik ve Demografik Koşullar |
4. hafta | Küresel Pazarlamayı Etkileyen Ekonomik ve Demografik Koşullar-II |
5. hafta | Kültürel, Politik ve Teknolojik Çevrenin Küresel Pazarlamaya Etkileri |
6. hafta | Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri |
7. hafta | Ara Sınav |
8. hafta | Küresel Pazarlar İçin Ürün ve Hizmet Stratejileri |
9. hafta | Küresel Pazarlar İçin Ürün ve Hizmet Stratejileri-II |
10. hafta | Küresel Pazarlarda Fiyatlama Stratejileri |
11. hafta | Küresel Pazarlarda Fiyatlama Stratejileri-II |
12. hafta | Küresel Pazarlarda Dağıtım Stratejileri |
13. hafta | Küresel İletişim Stratejileri |
14. hafta | Final Sınavı |