Küresel Pazarlama Ders Notları ve Çıkmış Sorular

05.02.2019
4.067
A+
A-

Açıköğretim Küresel Pazarlama dersi  açıköğretim derslerinden bir tanesidir. “Küresel Pazarlama” dersi 4 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Küresel Pazarlama dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Küresel Pazarlama dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Küresel PazarlamaPZL402UVIII.YARIYIL0+04.0
Küresel Pazarlama Analizi Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Küresel Pazarlama Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. haftaKüresel Pazarlama: Temel Kavramlar ve Kapsamı
2. haftaKüresel Pazarlama: Temel Kavramlar ve Kapsamı-II
3. haftaKüresel Pazarlamayı Etkileyen Ekonomik ve Demografik Koşullar
4. haftaKüresel Pazarlamayı Etkileyen Ekonomik ve Demografik Koşullar-II
5. haftaKültürel, Politik ve Teknolojik Çevrenin Küresel Pazarlamaya Etkileri
6. haftaUluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
7. haftaAra Sınav
8. haftaKüresel Pazarlar İçin Ürün ve Hizmet Stratejileri
9. haftaKüresel Pazarlar İçin Ürün ve Hizmet Stratejileri-II
10. haftaKüresel Pazarlarda Fiyatlama Stratejileri
11. haftaKüresel Pazarlarda Fiyatlama Stratejileri-II
12. haftaKüresel Pazarlarda Dağıtım Stratejileri
13. haftaKüresel İletişim Stratejileri
14. haftaFinal Sınavı

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.