Açıköğretim Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi” dersi 5 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi | SAK208U | VIII.YARIYIL | 0+0 | 5.0 |
Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Sağlık Hizmetlerinde Kalite Kavramı |
2. Haftalar | Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti |
3. Haftalar | Sağlık Hizmetlerinde Kalitenin Ölçülmesi |
4. Haftalar | Kalite İyileştirmede Ekip Çalışması |
5. Haftalar | Sürekli İyileştirme |
6. Haftalar | Kalite İyileştirmede Kullanılan Araçlar |
7. Haftalar | Sağlık Hizmetlerinde Akreditasyon, Belgelendirme ve Kalite Ödülleri |
8. Haftalar | Hasta Güvenliği |