SAK208U Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

04.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi” dersi 5 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Sağlık Kurumlarında Kalite YönetimiSAK208UVIII.YARIYIL0+05.0
Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarSağlık Hizmetlerinde Kalite Kavramı
2. HaftalarSağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti
3. HaftalarSağlık Hizmetlerinde Kalitenin Ölçülmesi
4. HaftalarKalite İyileştirmede Ekip Çalışması
5. HaftalarSürekli İyileştirme
6. HaftalarKalite İyileştirmede Kullanılan Araçlar
7. HaftalarSağlık Hizmetlerinde Akreditasyon, Belgelendirme ve Kalite Ödülleri
8. HaftalarHasta Güvenliği

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.