RTP204U Radyo ve Televizyon İşletmeciliği Ders Notları ve Çıkmış Sorular

Açıköğretim Radyo ve Televizyon İşletmeciliği dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Radyo ve Televizyon İşletmeciliği” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Radyo ve Televizyon İşletmeciliği dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Radyo ve Televizyon İşletmeciliği dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Radyo ve Televizyon İşletmeciliği RTP204U IV.YARIYIL 0+0 6.0
Radyo ve Televizyon İşletmeciliği Ders Çalışma Ortamları
deneme sinavi Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
ders notu DERS NOTLARI
ders kitabi DERS KİTAPLARI
video izle DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Radyo ve Televizyon İşletmeciliği Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Radyo ve Televizyon İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon: Radyo ve televizyon işletmeciliğinde yayın ve yönetim sistemleri
2. Haftalar Radyo ve işletmelerinin örgüt yapısı, Radyo ve televizyon yayıncılığında yeni örgüt yaklaşımları
3. Haftalar Radyo ve Televizyonda Üretim Planlama: Radyo televizyon işletmelerinde üretimin konusu ve özellikleri
4. Haftalar Radyo ve televizyon işletmelerinde üretim planlaması, Radyo ve televizyon işletmelerinde üretim süreci
5. Haftalar Televizyonda Yayın Planlama: Yayın akışı
6. Haftalar Yayın akış stratejileri
7. Haftalar Televizyon İzleme Ölçümleri: Giriş, Televizyon izleme ölçüm yöntemleri
8. Haftalar Türkiye’de televizyon izleme ölçümü
9. Haftalar Ölçüm verileri temel kavramları, Ölçüm verilerinin kullanım alanları
10. Haftalar Televizyon Pazarlaması: Giriş, Pazarlama kavramı
11. Haftalar Medya işletmeleri ve pazarlama
12. Haftalar Televizyon pazarlama stratejileri
13. Haftalar Finansal Yönetim: Giriş, işletme sermayesi yönetimi
14. Haftalar Türkiye Radyo Televizyon Kurumunun sermaye yapısı, Özel radyo ve televizyon işletmelerinin sermaye yapısı
0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Açıköğretim, AÖF Ders Notları, Açıköğretim Sorular ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!