Açıköğretim Radyo ve Televizyon İşletmeciliği dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Radyo ve Televizyon İşletmeciliği” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Radyo ve Televizyon İşletmeciliği dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Radyo ve Televizyon İşletmeciliği dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Radyo ve Televizyon İşletmeciliği | RTP204U | IV.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Radyo ve Televizyon İşletmeciliği Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Radyo ve Televizyon İşletmeciliği Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Radyo ve Televizyon İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon: Radyo ve televizyon işletmeciliğinde yayın ve yönetim sistemleri |
2. Haftalar | Radyo ve işletmelerinin örgüt yapısı, Radyo ve televizyon yayıncılığında yeni örgüt yaklaşımları |
3. Haftalar | Radyo ve Televizyonda Üretim Planlama: Radyo televizyon işletmelerinde üretimin konusu ve özellikleri |
4. Haftalar | Radyo ve televizyon işletmelerinde üretim planlaması, Radyo ve televizyon işletmelerinde üretim süreci |
5. Haftalar | Televizyonda Yayın Planlama: Yayın akışı |
6. Haftalar | Yayın akış stratejileri |
7. Haftalar | Televizyon İzleme Ölçümleri: Giriş, Televizyon izleme ölçüm yöntemleri |
8. Haftalar | Türkiye’de televizyon izleme ölçümü |
9. Haftalar | Ölçüm verileri temel kavramları, Ölçüm verilerinin kullanım alanları |
10. Haftalar | Televizyon Pazarlaması: Giriş, Pazarlama kavramı |
11. Haftalar | Medya işletmeleri ve pazarlama |
12. Haftalar | Televizyon pazarlama stratejileri |
13. Haftalar | Finansal Yönetim: Giriş, işletme sermayesi yönetimi |
14. Haftalar | Türkiye Radyo Televizyon Kurumunun sermaye yapısı, Özel radyo ve televizyon işletmelerinin sermaye yapısı |