Açıköğretim Uluslararası Pazarlama dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Uluslararası Pazarlama” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Uluslararası Pazarlama dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Uluslararası Pazarlama dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Uluslararası Pazarlama | PZL210U | IV.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Uluslararası Pazarlama Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Uluslararası Pazarlama Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Uluslararası Pazarlama: Kavramlar ve Kapsam |
2. Haftalar | Uluslararası Pazarlama Çevresi |
3. Haftalar | Uluslararası Pazarlama Çevresi |
4. Haftalar | Uluslararası Pazar Araştırmaları |
5. Haftalar | Uluslararası Pazar Araştırmaları |
6. Haftalar | Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri |
7. Haftalar | Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri |
8. Haftalar | ARA SINAV |
9. Haftalar | Uluslararası Pazarlarda Ürün |
10. Haftalar | Uluslararası Pazarlarda Ürün |
11. Haftalar | Uluslararası Pazarlarda Dağıtım |
12. Haftalar | Uluslararası Pazarlarda Fiyatlandırma |
13. Haftalar | Uluslararası Pazarlarda Tutundurma |
14. Haftalar | FİNAL SINAVI |