PZL210U Uluslararası Pazarlama Ders Notları ve Çıkmış Sorular

12.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Uluslararası Pazarlama dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Uluslararası Pazarlama” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Uluslararası Pazarlama dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Uluslararası Pazarlama dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Uluslararası PazarlamaPZL210UIV.YARIYIL0+06.0
Uluslararası Pazarlama Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Uluslararası Pazarlama Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarUluslararası Pazarlama: Kavramlar ve Kapsam
2. HaftalarUluslararası Pazarlama Çevresi
3. HaftalarUluslararası Pazarlama Çevresi
4. HaftalarUluslararası Pazar Araştırmaları
5. HaftalarUluslararası Pazar Araştırmaları
6. HaftalarUluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
7. HaftalarUluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
8. HaftalarARA SINAV
9. HaftalarUluslararası Pazarlarda Ürün
10. HaftalarUluslararası Pazarlarda Ürün
11. HaftalarUluslararası Pazarlarda Dağıtım
12. HaftalarUluslararası Pazarlarda Fiyatlandırma
13. HaftalarUluslararası Pazarlarda Tutundurma
14. HaftalarFİNAL SINAVI

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.