PZL207U Spor Pazarlaması Ders Notları ve Çıkmış Sorular

17.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Spor Pazarlaması dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Spor Pazarlaması” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Spor Pazarlaması dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Spor Pazarlaması dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Spor PazarlamasıPZL207UIII.YARIYIL0+06.0
Spor Pazarlaması Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Spor Pazarlaması Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarSpor Endüstrisi ve Pazarlama
2. HaftalarSpor Endüstrisinin Boyutları ve Gelişimini Etkileyen Faktörler
3. HaftalarSpor Pazarlaması Kavramı
4. HaftalarSpor Pazarlamasının Ayırt Edici Özellikleri ve Pazarlaması Karması
5. HaftalarSporda Tüketici Davranış Modeli
6. HaftalarSporda Taraftarlık ve Taraftar
7. HaftalarAra Sınav
8. HaftalarSpor Pazarının Bölümlendirilmesi
9. HaftalarSportif Ürün
10. HaftalarSportif Fiyatlandırma, Fiyatlandırma Kararını Etkileyen Faktörler ve Fiyatlandırma Stratejileri
11. HaftalarSporda Dağıtım Kanalları
12. HaftalarSporda Pazarlama İletişimi
13. HaftalarStratejik Spor Pazarlaması Yönetimi
14. HaftalarDönem Sonu Sınavı

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.