PZL207U Spor Pazarlaması Ders Notları ve Çıkmış Sorular

17.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Spor Pazarlaması dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Spor Pazarlaması” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Spor Pazarlaması dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Spor Pazarlaması dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Spor Pazarlaması PZL207U III.YARIYIL 0+0 6.0
Spor Pazarlaması Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Spor Pazarlaması Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Spor Endüstrisi ve Pazarlama
2. Haftalar Spor Endüstrisinin Boyutları ve Gelişimini Etkileyen Faktörler
3. Haftalar Spor Pazarlaması Kavramı
4. Haftalar Spor Pazarlamasının Ayırt Edici Özellikleri ve Pazarlaması Karması
5. Haftalar Sporda Tüketici Davranış Modeli
6. Haftalar Sporda Taraftarlık ve Taraftar
7. Haftalar Ara Sınav
8. Haftalar Spor Pazarının Bölümlendirilmesi
9. Haftalar Sportif Ürün
10. Haftalar Sportif Fiyatlandırma, Fiyatlandırma Kararını Etkileyen Faktörler ve Fiyatlandırma Stratejileri
11. Haftalar Sporda Dağıtım Kanalları
12. Haftalar Sporda Pazarlama İletişimi
13. Haftalar Stratejik Spor Pazarlaması Yönetimi
14. Haftalar Dönem Sonu Sınavı

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.