Açıköğretim Pazarlama İlkeleri dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Pazarlama İlkeleri” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Pazarlama İlkeleri dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Pazarlama İlkeleri dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Pazarlama İlkeleri | PZL104U | I.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Pazarlama İlkeleri Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Pazarlama İlkeleri Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Pazarlamada Temel Kavramlar |
2. Haftalar | Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi |
3. Haftalar | Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi |
4. Haftalar | Tüketici Davranışlarının Analizi |
5. Haftalar | Tüketici Davranışlarının Analizi |
6. Haftalar | Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması |
7. Haftalar | Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması |
8. Haftalar | ARA SINAV |
9. Haftalar | Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma |
10. Haftalar | Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma |
11. Haftalar | Pazarlama Karması ve Pazarlama Kararları |
12. Haftalar | Pazarlama Stratejileri |
13. Haftalar | Pazarlama Çabalarının Denetimi |
14. Haftalar | FİNAL SINAVI |