1. Haberler
  2. Açıköğretim Dersleri
  3. PZL104U Pazarlama İlkeleri Ders Notları ve Çıkmış Sorular

PZL104U Pazarlama İlkeleri Ders Notları ve Çıkmış Sorular

Açıköğretim Pazarlama İlkeleri dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Pazarlama İlkeleri” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Pazarlama İlkeleri dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Pazarlama İlkeleri dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Pazarlama İlkeleri PZL104U I.YARIYIL 0+0 6.0
Pazarlama İlkeleri Ders Çalışma Ortamları
deneme sinavi Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
ders notu DERS NOTLARI
ders kitabi DERS KİTAPLARI
video izle DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Pazarlama İlkeleri Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Pazarlamada Temel Kavramlar
2. Haftalar Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi
3. Haftalar Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi
4. Haftalar Tüketici Davranışlarının Analizi
5. Haftalar Tüketici Davranışlarının Analizi
6. Haftalar Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
7. Haftalar Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
8. Haftalar ARA SINAV
9. Haftalar Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
10. Haftalar Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
11. Haftalar Pazarlama Karması ve Pazarlama Kararları
12. Haftalar Pazarlama Stratejileri
13. Haftalar Pazarlama Çabalarının Denetimi
14. Haftalar FİNAL SINAVI
0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
1
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Açıköğretim, AÖF Ders Notları, Açıköğretim Sorular ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!