PZL104U Pazarlama İlkeleri Ders Notları ve Çıkmış Sorular

13.08.2020
A+
A-

Açıköğretim Pazarlama İlkeleri dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Pazarlama İlkeleri” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Pazarlama İlkeleri dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Pazarlama İlkeleri dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Pazarlama İlkeleriPZL104UI.YARIYIL0+06.0
Pazarlama İlkeleri Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Pazarlama İlkeleri Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarPazarlamada Temel Kavramlar
2. HaftalarPazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi
3. HaftalarPazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Analizi
4. HaftalarTüketici Davranışlarının Analizi
5. HaftalarTüketici Davranışlarının Analizi
6. HaftalarPazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
7. HaftalarPazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
8. HaftalarARA SINAV
9. HaftalarPazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
10. HaftalarPazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
11. HaftalarPazarlama Karması ve Pazarlama Kararları
12. HaftalarPazarlama Stratejileri
13. HaftalarPazarlama Çabalarının Denetimi
14. HaftalarFİNAL SINAVI

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.