MAİ203U Medya Planlama Ders Notları ve Çıkmış Sorular

29.05.2020
41
A+
A-

Açıköğretim Medya Planlama dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Medya Planlama” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Medya Planlama dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Medya Planlama dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Medya PlanlamaMAİ203UVII.YARIYIL0+06.0
Medya Planlama Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Medya Planlama Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarPazarlama, Reklam, Medya Planı İlişkisi
2. HaftalarPazarlama, Reklam, Medya Planı İlişkisi
3. HaftalarMedya Planlama Aşamaları
4. HaftalarMedya Planlama Aşamaları
5. HaftalarMedya Planlamada Kullanılan Temel Kavramlar
6. HaftalarMedya Planlamada Kullanılan Temel Kavramlar
7. HaftalarMedya Ölçümleri
8. HaftalarMedya Ölçümleri
9. HaftalarMedya Amaçları ve Stratejileri
10. HaftalarMedya Amaçları ve Stratejileri
11. HaftalarFarklı Medya Mecralarının Karşılaştırılması
12. HaftalarOnline Mecrada Medya Planlama
13. HaftalarMedya Maliyetleri ve Satın Alma
14. HaftalarMedya Maliyetleri ve Satın Alma

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.