Açıköğretim Medya Planlama dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Medya Planlama” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Medya Planlama dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Medya Planlama dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Medya Planlama | MAİ203U | VII.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Medya Planlama Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Medya Planlama Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Pazarlama, Reklam, Medya Planı İlişkisi |
2. Haftalar | Pazarlama, Reklam, Medya Planı İlişkisi |
3. Haftalar | Medya Planlama Aşamaları |
4. Haftalar | Medya Planlama Aşamaları |
5. Haftalar | Medya Planlamada Kullanılan Temel Kavramlar |
6. Haftalar | Medya Planlamada Kullanılan Temel Kavramlar |
7. Haftalar | Medya Ölçümleri |
8. Haftalar | Medya Ölçümleri |
9. Haftalar | Medya Amaçları ve Stratejileri |
10. Haftalar | Medya Amaçları ve Stratejileri |
11. Haftalar | Farklı Medya Mecralarının Karşılaştırılması |
12. Haftalar | Online Mecrada Medya Planlama |
13. Haftalar | Medya Maliyetleri ve Satın Alma |
14. Haftalar | Medya Maliyetleri ve Satın Alma |