Açıköğretim Marka ve Yönetimi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Marka ve Yönetimi” dersi 5 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Marka ve Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Marka ve Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Marka ve Yönetimi | MAİ102U | II.YARIYIL | 0+0 | 5.0 |
Marka ve Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Marka ve Yönetimi Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Marka ve Marka Yönetimi Kavramları |
2. Haftalar | Pazarlama Biriminin İş Görev Tanımlamaları ve Pazarlama Planı |
3. Haftalar | Pazarlama Biriminin İş Görev Tanımlamaları ve Pazarlama Planı |
4. Haftalar | Pazar Analizi |
5. Haftalar | Pazar Analizi |
6. Haftalar | Bölümleme (Segmentasyon) |
7. Haftalar | Konumlandırma |
8. Haftalar | Konumlandırma |
9. Haftalar | Marka Kimlik ve Kişiliği |
10. Haftalar | Marka Kimlik ve Kişiliği |
11. Haftalar | Marka Mimarisi |
12. Haftalar | Marka Mimarisi |
13. Haftalar | Marka Yönetiminin Uygulanabileceği Farklı Alanlar |
14. Haftalar | Marka Yönetiminin Uygulanabileceği Farklı Alanlar |