Açıköğretim Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi | ÇMH208U | IV.YARIYIL | 0+0 | 6.0 |
Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Açıköğretim Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
1. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetimine Bakış |
2. Haftalar | Müşteri Odaklı İşletme ve Çalışan Yönetimi |
3. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetimi ile İlgili Kavramlar |
4. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetimi ile İlgili Kavramlar |
5. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreci |
6. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetimi Teknolojileri |
7. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetimi Teknolojileri |
8. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sadakat Programları |
9. Haftalar | Müşteri İtiraz ve Şikâyetleri Karşılama |
10. Haftalar | Müşteri İtiraz ve Şikâyetleri Karşılama |
11. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Deneyimi |
12. Haftalar | Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Deneyimi |