ÇMH208U Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

12.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Açıköğretim Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri YönetimiÇMH208UIV.YARIYIL0+06.0
Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
blankArasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
blankDERS NOTLARI
blankDERS KİTAPLARI
blankDERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Açıköğretim Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetimine Bakış
2. HaftalarMüşteri Odaklı İşletme ve Çalışan Yönetimi
3. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetimi ile İlgili Kavramlar
4. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetimi ile İlgili Kavramlar
5. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreci
6. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetimi Teknolojileri
7. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetimi Teknolojileri
8. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetiminde Sadakat Programları
9. HaftalarMüşteri İtiraz ve Şikâyetleri Karşılama
10. HaftalarMüşteri İtiraz ve Şikâyetleri Karşılama
11. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Deneyimi
12. HaftalarMüşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Deneyimi

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.