ÇMH208U Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Notları ve Çıkmış Sorular

12.08.2020
A+
A-
Google News Açıköğretim Sitesi

Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi bir çok bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi” dersi 6 kredilik bir ders olup uygulama ve bulunmamaktadır.

Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

ekampüs sayfanızda yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi ÇMH208U IV.YARIYIL 0+0 6.0
Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
Sayısı Yüzde (%)
1.Ara Sınav 1 30
Dönem Sonu Sınavı 1 70
Toplam (%) 100

Açıköğretim Çağrı Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Ders İçerikleri:

Haftalar Konular
1. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetimine Bakış
2. Haftalar Müşteri Odaklı İşletme ve Çalışan Yönetimi
3. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetimi ile İlgili Kavramlar
4. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetimi ile İlgili Kavramlar
5. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreci
6. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetimi Teknolojileri
7. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetimi Teknolojileri
8. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sadakat Programları
9. Haftalar Müşteri İtiraz ve Şikâyetleri Karşılama
10. Haftalar Müşteri İtiraz ve Şikâyetleri Karşılama
11. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Deneyimi
12. Haftalar Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Deneyimi

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.