Çağrı Merkezi Yönetimi 1 Ders Notları ve Çıkmış Sorular

04.10.2018
1.021
A+
A-

Açıköğretim Çağrı Merkezi Yönetimi 1 dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezi Yönetimi 1” dersi 3 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.

Çağrı Merkezi Yönetimi 1 dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çıkmış sorular eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.

Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Yönetimi 1 dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.

Ders AdıDers KoduZorunlu/SeçmeliTeori + UygulamaAKTS
Çağrı Merkezi Yönetimi 1ÇMH101UI.YARIYIL0+03.0
Çağrı Merkezi Yönetimi 1 Ders Çalışma Ortamları
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ.
Final Soruları için TIKLAYINIZ.
DERS NOTLARI
DERS KİTAPLARI
DERS VİDEOLARI

Ölçme ve Değerlendirme:

Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri
SayısıYüzde (%)
1.Ara Sınav130
Dönem Sonu Sınavı170
Toplam (%)100

Çağrı Merkezi Yönetimi 1 Ders İçerikleri:

HaftalarKonular
1. haftaÇağrı Merkezi Kavramı
2. haftaÇağrı Merkezi Kavramı
3. haftaDünya Çağrı Merkezi Sektörü
4. haftaDünya Çağrı Merkezi Sektörü
5. haftaTürkiye Çağrı Merkezi Sektörü
6. haftaTürkiye Çağrı Merkezi Sektörü
7. haftaSektörel Gelişmeler ve Başlıca Oyuncular
8. haftaSektörel Gelişmeler ve Başlıca Oyuncular
9. haftaÇağrı Merkezinde Planlama
10. haftaÇağrı Merkezinde Planlama
11. haftaÇağrı Merkezinde Performans Yönetimi
12. haftaÇağrı Merkezinde Performans Yönetimi

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.