Açıköğretim Çağrı Merkezi Yönetimi 1 dersi bir çok açıköğretim bölümünün ortak derslerinden bir tanesidir. “Çağrı Merkezi Yönetimi 1” dersi 3 kredilik bir ders olup uygulama ve staj bulunmamaktadır.
Çağrı Merkezi Yönetimi 1 dersi için öğrenme olanaklarını sizler için oluşturduk, derledik ve hizmetinize sunduk. Önceki yıllara ait çıkmış sorulara, deneme sınavlarına, ders notlarına, ders kitaplarına ve ders videolarına aşağıdaki bağlantılardan erişebilirsiniz. Ayrıca yazının devamında ders ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çıkmış sorular eöğrenme portalında yayımlanmakta olup öğrencilerin bizlere göndermesi ile sitemize eklediğimiz online deneme sınavlarından oluşmaktadır. Daha fazla soruya erişebilmek için sizlerde ekampüs sayfanızdan çıkmış soruları tarafımıza BURAYA tıklayarak gönderebilirsiniz.
Ders notlarının büyük çoğunluğu öğrenciler tarafından hazırlanmış ve bize gönderilmiştir. Sizlerinde ders çalışırken hazırladığınız ders notları var ise BURAYA tıklayarak bize gönderebilir ve sayfamızdan sizin adınıza paylaşmamızı sağlayabilirsiniz.
Çağrı Merkezi Yönetimi 1 dersi için 1 adet arasınav ve 1 adet dönem sonu sınavı yapılmaktadır. Arasınavın %30’u ile Dönemsonu sınavının %70’i alınarak toplanmakta ve sınıfın genel ortalamasına göre harf notu verilmektedir.
Ders Adı | Ders Kodu | Zorunlu/Seçmeli | Teori + Uygulama | AKTS |
---|---|---|---|---|
Çağrı Merkezi Yönetimi 1 | ÇMH101U | I.YARIYIL | 0+0 | 3.0 |
Çağrı Merkezi Yönetimi 1 Ders Çalışma Ortamları
|
||||
Arasınav Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
Final Soruları için TIKLAYINIZ. | ||||
DERS NOTLARI | ||||
DERS KİTAPLARI | ||||
DERS VİDEOLARI |
Ölçme ve Değerlendirme:
Değerlendirme Yöntemi ve Geçme Kriterleri | ||
---|---|---|
Sayısı | Yüzde (%) | |
1.Ara Sınav | 1 | 30 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 70 |
Toplam (%) | 100 |
Çağrı Merkezi Yönetimi 1 Ders İçerikleri:
Haftalar | Konular |
---|---|
1. hafta | Çağrı Merkezi Kavramı |
2. hafta | Çağrı Merkezi Kavramı |
3. hafta | Dünya Çağrı Merkezi Sektörü |
4. hafta | Dünya Çağrı Merkezi Sektörü |
5. hafta | Türkiye Çağrı Merkezi Sektörü |
6. hafta | Türkiye Çağrı Merkezi Sektörü |
7. hafta | Sektörel Gelişmeler ve Başlıca Oyuncular |
8. hafta | Sektörel Gelişmeler ve Başlıca Oyuncular |
9. hafta | Çağrı Merkezinde Planlama |
10. hafta | Çağrı Merkezinde Planlama |
11. hafta | Çağrı Merkezinde Performans Yönetimi |
12. hafta | Çağrı Merkezinde Performans Yönetimi |