Açıköğretim Marka İletişimi Bölümü

Açıköğretim Marka İletişimi Bölümü Anadolu üniversitesinde bulunan ve 2 yıllık Marka İletişimi bölümünü okumak isteyen öğrencilerin tercih ederek yerleşebildiği bir önlisans bölümüdür.

Açıköğretim Marka İletişimi bölüm tanıtımına, derslere, ders notlarına ve çıkmış sınav sorularına aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz.

Programın Amaçları

Marka İletişimi Önlisans Programının amacı, marka iletişimi ve pazarlama iletişiminin temel kavramlarını bilen ve bu kavramlar çerçevesinde oluşan teorik bilgiyi pratiğe dönüştürebilecek; kurum ve kuruluşların markalaşma sürecinin yönetilmesine yardımcı olabilecek; kendini gelişime ve geliştirmeye adamış; görev ve sorumluluklarının bilincinde,  her türlü görevde kurumsal, kültürel, toplumsal ve etik değerlere, sosyal adalete saygılı personel yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

Marka İletişimi bölümü derslerine, ders notlarına, ders kitaplarına ve çıkmış sorulara aşağıdaki linkten erişebilirsiniz. Derslerin üzerine tıklayarak o derse ait materyalleri görüntüleyebilirsiniz. Üzerine tıklanmayan dersler için ders materyalleri eklenmeye devam etmektedir. Materyaller eklendikçe linkler aktif olacaktır.

Açıköğretim Marka İletişimi bölümü derslerine ait çıkmış sorulara, ders notlarına, ders kitaplarına aşağıdaki ilgili yarıyılda bulunan dersin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Açıköğretim Marka İletişimi Bölümü Dersleri

1. Yarıyıl

Ders Kodu Ders Adı AKTS
İKT101U İktisada Giriş 5.0
İLT107U İletişim Bilgisi 8.0
İŞL107U Genel İşletme 6.0
PZL104U Pazarlama İlkeleri 8.0
İNG101U İngilizce I* 3.0
Toplam 30
*Yabancı Dil I Dersi: Yeni kayıt aşamasında tercih edilen ALM101U-Almanca IFRA101U-Fransızca I ya da İNG101U-İngilizce I derslerinden bir tanesidir.

2. Yarıyıl

Ders Kodu Ders Adı AKTS
HİT102U Halkla İlişkiler 6.0
MAİ102U Marka ve Yönetimi 8.0
PZL304U Pazarlama İletişimi 6.0
MAİ106U Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma 1 7.0
 – Yabancı Dil II** 3.0
Toplam 30
**Yabancı Dil II Dersi: Yeni kayıt aşamasında tercih edilen ALM102U-Almanca IIFRA102U-Fransızca II ya da İNG102U-İngilizce II derslerinden bir tanesidir.

3. Yarıyıl

Ders Kodu Ders Adı AKTS
İLT207U İkna Edici İletişim 6.0
MAİ201U Reklamcılık 6.0
MAİ203U Medya Planlama 6.0
PZL209U Tüketici Davranışları 6.0
TAR201U Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I 3.0
TÜR201U Türk Dili I 3.0
Toplam 30

4. Yarıyıl

Ders Kodu Ders Adı AKTS
İLT206U Dijital İletişim ve Yeni Medya 6.0
MAİ204U Marka İletişim Kampanyaları 6.0
MAİ206U Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları 6.0
PZL208U Müşteri İlişkileri Yönetimi 6.0
TAR202U Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II 3.0
TÜR202U Türk Dili II 3.0
Toplam

Açıköğretim Marka İletişimi Bölüm Tanıtımı

Sınavların Değerlendirilmesi ve Ders Geçme

Sınavların değerlendirilmesi ve ders geçme sistemi Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği ile bu yönetmeliğin verdiği yetkiye istinaden hazırlanan Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Eğitim-Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları ve Anadolu Üniversitesi Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri Öğrenci Değerlendirme Sistemi Esaslarına göre belirlenir.

Sınavlar sayfasından;

  • Sınavların nasıl yapıldığı ve organizasyonu,
  • Sınavların hangi tarihlerde yapılacağı,
  • Sınava girmek için gerekli belgeleri ve sınavda uyulacak kuralların neler olduğu,
  • Sınav süreleri,
  • Sınavda sorulan sorular ve cevapların yayınlanması,
  • Sınav sonuçlarının ilan edilmesi,
  • Sınav sonuçlarına yapılacak itirazlar

hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Ayrıca, sınavların değerlendirilmesinde kullanılan yöntemleri bilmek ve derslerinizden nasıl geçebileceğinizi öğrenmek için Öğrenci Değerlendirme Sistemi sayfasından bilgi edinebilirsiniz.

Mezuniyet Koşulları

Marka İletişimi Önlisans Programında 120 AKTS kredilik ders alıp, tüm dersleri başarı ile tamamlayan FF, YZ, DZ notu olmayan, Genel Not Ortalaması (GNO) en az 2,00 olan ve diğer yükümlülükleri yerine getiren öğrenciler mezun olabilirler. Bu kredilerin altında eksik kredi ile mezun olunamaz.

Marka İletişimi Önlisans Programında mezuniyet koşullarını yerine getiren öğrenciler, “Açıköğretim Fakültesi Marka İletişimi Önlisans Programı Diploması” alırlar.

Dikey Geçiş Olanakları

Marka İletişimi Önlisans Programından mezun olan öğrencilerin, örgün öğretim ya da açıköğretim lisans programlarının 5. yarıyılından lisans öğrenimine devam edebilmeleri için Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavına (DGS) girmeleri gerekmektedir.

Bu programdan mezun olan öğrenciler, dikey geçiş kapsamında başvurabilecekleri lisans programlarını, bu programların koşullarını ve bu programlara alınacak öğrenci sayılarını gösteren 2017 Meslek Yüksekokulları İle Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Dikey Geçiş Sınavı (DGS) Kılavuzu’ndan detaylı bilgiye ulaşabilirler. Bu kılavuzda, adayların nasıl başvurabilecekleri, lisans programı tercihlerini nasıl yapacakları, sınav, değerlendirme ve yerleştirme işlemleri, meslek yüksekokulu müdürlükleri ve açıköğretim önlisans programlarının bağlı olduğu birimlerce yürütülecek işlemlerle ilgili ilke ve kurallar yer almaktadır.

İş Olanakları

Marka İletişimi Önlisans Programını başarı ile tamamlayan mezunlar, üretim ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşların; işletmelerin marka yönetimi birimlerinde, pazarlama bölümlerinde, reklam bölümlerinde, halkla ilişkiler bölümlerinde, kurumsal iletişim bölümlerinde ve reklam ajansları, halkla ilişkiler ajansları, yapım şirketlerinde çalışma olanağına sahip olabilmektedirler.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Açıköğretim, AÖF Ders Notları, Açıköğretim Sorular ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!